DŮLEŽITÉ: pravidelně čtěte, u psaní je nutné správně sedět, správně držet tužku a psát lehce s mírným sklonem.
Při vybarbování je třeba přidat na pečlivosti!!
Čj - slabikář - čtení do str. 111
- písanka do str. 21
M - do str. 65
Prv -
DŮLEŽITÉ: pravidelně čtěte, u psaní je nutné správně sedět, správně držet tužku a psát lehce s mírným sklonem.
Při vybarbování je třeba přidat na pečlivosti!!
Čj - slabikář - čtení do str. 111
- písanka do str. 21
M - do str. 65
Prv -
Uvedený rozsah je přibližný, obsahuje i procvičování na vánoční prázdniny. Pro skutečný průběh učiva sledujte učebnice a sešity. V případě nemoci žáka, konzultujte se mnou skutečný stav probraného učiva. Ještě v pátek upřesním. Ne vždy vše stihneme.
Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020 Sb., která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
1. Název |
Základní škola Rozvadov, okres Tachov, příspěvková organizace |
2. Důvod a způsob založení |
Uvede se důvod a způsob založení povinného subjektu, včetně podmínek a principů, za kterých vykonává svoji činnost. |
3. Organizační struktura |
Základní škola -> školní družina |
4. Kontaktní spojení |
https://zsrozvadov.cz/2015-08-24-04-49-17/skola https://zsrozvadov.cz/2015-08-24-04-49-17/zamestnanci-a-kontakty |
4.1 Kontaktní poštovní adresa |
Základní škola Rozvadov, okres Tachov, příspěvková organizace Rozvadov č.p. 159 348 06 Rozvadov |
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu |
Rozvadov č.p. 159 348 06 Rozvadov |
4.3 Úřední hodiny |
Pondělí – Pátek od 8:00 do 15:00 (vždy dle telefonické dohody) V době prázdnin pouze po telefonické dohodě. |
4.4 Telefonní čísla |
+420 374 795 172 - škola +420 603 572 293 - ředitelka +420 739 039 678 - školní družina +420 725 435 984 - školní jídelna |
4.5 Adresa internetových stránek |
|
4.6 Adresa podatelny |
Rozvadov č.p. 159 348 06 Rozvadov
V místě podatelny je možné podat dokumenty v listinné podobě nebo v elektronické podobě na technických nosičích (USB flash disk, USB/C flash disk) v podporovaných formátech dat: .DOC, .DOCX, .PDF, .PDF/A, .RTF, .XLS, .XLSX, .TXT, .ZFO, .PNG, .JPG, .MP3, .MP4 a další po osobní domluvě. |
4.7 Elektronická adresa podatelny |
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
4.8 Datová schránka |
7rrmr38 |
5. Případné platby lze poukázat |
ČSOB a.s., běžný účet, č. ú. 181853861/0300 |
6. IČO |
60610310 |
7. Plátce daně z přidané hodnoty |
Škola není plátcem DPH. |
8. Dokumenty |
- |
8.1 Seznamy hlavních dokumentů |
https://zsrozvadov.cz/uredni-deska https://zsrozvadov.cz/ochrana-osobnich-udaju https://zsrozvadov.cz/2015-07-12-17-16-39 https://zsrozvadov.cz/projekty/rozvoj-ctenarstvi-cizich-jazyku-zs-rozvadov |
8.2 Rozpočet |
|
9. Žádosti o informace |
Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají v úředních hodinách (dle bodu 4.3):
ústně – v kanceláři školy písemně – osobně v kanceláři školy nebo poštou na adresu školy Základní škola Rozvadov, okres Tachov, příspěvková organizace Rozvadov č.p. 159 348 06 Rozvadov e-mailem: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. elektronickým podáním: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. datovou schránkou: 7rrmr38 telefonicky na tel. čísle: +420 603 572 293
Zákon č. 106/1999 Sb. O svobodném přístupu k informacím - přehled lhůt a termínů
Lhůty Odkaz na zveřejněnou informaci - § 6 odst. l) - 7 dnů Výzva k upřesnění nesrozumitelné nebo příliš obecné informace - § 14 odst. 5, písm. b) - 7 dnů Informace o odložení žádosti nevztahující se k působnosti povinného subjektu - § 14 odst.5, písm. c) - 7 dnů Poskytnutí informace žadateli - § 14 odst. 5, písm. d) - 15 dnů Prodloužení lhůty pro poskytnutí informace ze závažných důvodů - § 14 odst. 7) - 10 dnů Rozhodnutí o odvolání - § 16 odst. 3) - 15 dnů Upřesnění žádosti o informaci žadatele - § 14 odst. 5, písm. a) - 30 dnů Lhůta pro stížnost žadatele, který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6; kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo §14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti; kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací - § 16a odst. 3 – 30 dnů Odvolání proti rozhodnutí - § 16 odst. 1) - 15 dnů Termíny Poskytování informací dle § 5 odst. 1 způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 2) - od 1.1.2001 Poskytování informací z registrů způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 3) - od 1. 1. 2002 Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace dle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Kdo může o informaci požádat o informaci může žádat každá fyzická nebo právnická osoba, přičemž nemusí zdůvodňovat proč o informaci žádá Kdo informaci poskytne kterýkoli státní orgán nebo orgány územní samosprávy (obce) Kdy je podání informace povinným subjektem omezeno Je-li požadovaná informace v souladu s právními předpisy označena za utajovanou informaci, k níž žadatel nemá oprávněný přístup, povinný subjekt ji neposkytne. Informace týkající se osobnosti, projevů osobní povahy, soukromí fyzické osoby a osobní údaje povinný subjekt poskytne jen v souladu s právními předpisy, upravujícími jejich ochranu. Pokud je požadovaná informace obchodním tajemstvím dle ust. § 17 zák. č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, resp. dle ust. § 504 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, povinný subjekt ji neposkytne. Informace o majetkových poměrech osoby, která není povinným subjektem, získané na základě zákonů o daních, poplatcích, penzijním nebo zdravotním pojištění anebo sociálním zabezpečení povinný subjekt podle tohoto zákona neposkytne. Další omezení práva na informace Povinný subjekt může omezit poskytnutí informace, pokud: se vztahuje výlučně k vnitřním pokynům a personálním předpisům povinného subjektu, jde o novou informaci, která vznikla při přípravě rozhodnutí povinného subjektu, pokud zákon nestanoví jinak; to platí jen do doby, kdy se příprava ukončí rozhodnutím, nebo jde o informaci poskytnutou Organizací Severoatlantické smlouvy nebo Evropskou unií, která je v zájmu bezpečnosti státu, veřejné bezpečnosti nebo ochrany práv třetích osob chráněna uvedenými původci označením „NATO UNCLASSIFIED“ nebo „LIMITE“ a v České republice je toto označení respektováno z důvodů plnění povinností vyplývajících pro Českou republiku z jejího členství v Organizaci Severoatlantické smlouvy nebo Evropské unii, pokud původce nedal k poskytnutí souhlas. Povinný subjekt informaci neposkytne, pokud: jde o informaci vzniklou bez použití veřejných prostředků, která byla předána osobou, jíž takovouto povinnost zákon neukládá, pokud nesdělila, že s poskytnutím informace souhlasí, ji zveřejňuje na základě zvláštního zákona a v předem stanovených pravidelných obdobích až do nejbližšího následujícího období, nebo by tím byla porušena ochrana práv třetích osob k předmětu práva autorského. Informace, které získal povinný subjekt od třetí osoby při plnění úkolů v rámci kontrolní, dozorové, dohledové nebo obdobné činnosti prováděné na základě zvláštního právního předpisu, podle kterého se na ně vztahuje povinnost mlčenlivosti anebo jiný postup chránící je před zveřejněním nebo zneužitím, se neposkytují. Povinný subjekt poskytne pouze ty informace, které při plnění těchto úkolů vznikly jeho činností. Povinné subjekty dále neposkytnou informace o probíhajícím trestním řízení, rozhodovací činnosti soudů, s výjimkou rozsudků, plnění úkolů zpravodajských služeb přípravě, průběhu a projednávání výsledků kontrol v orgánech Nejvyššího kontrolního úřadu, činnosti Ministerstva financí podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu nebo podle zákona o provádění mezinárodních sankcí. Povinný subjekt neposkytne informaci, která je předmětem ochrany práva autorského nebo práv souvisejících s právem autorským (dále jen "právo autorské") , je-li v držení provozovatelů rozhlasového nebo televizního vysílání, kteří toto vysílání provozují na základě zvláštních právních předpisů, škol a školských zařízení, které jsou součástí vzdělávací soustavy podle školského zákona a podle zákona o vysokých školách, knihoven poskytujících veřejné knihovnické a informační služby podle knihovního zákona, Akademie věd České republiky a dalších veřejných institucí, které jsou příjemci nebo spolupříjemci podpory výzkumu a vývoje z veřejných prostředků podle zákona o podpoře výzkumu a vývoje, nebo kulturních institucí hospodařících s veřejnými prostředky, jako jsou muzea, galerie, divadla, orchestry a další umělecké soubory. Povinný subjekt neposkytne informaci o činnosti orgánů činných v trestním řízení, včetně informací ze spisů, a to i spisů, v nichž nebylo zahájeno trestní řízení, dokumentů, materiálů a zpráv o postupu při prověřování oznámení, které vznikly činností těchto orgánů při ochraně bezpečnosti osob, majetku a veřejného pořádku, předcházení trestné činnosti a při plnění úkolů podle trestního řádu, pokud by se tím ohrozila práva třetích osob anebo schopnost orgánů činných v trestním řízení předcházet trestné činnosti, vyhledávat nebo odhalovat trestnou činnost nebo stíhat trestné činy nebo zajišťovat bezpečnost České republiky. Jak se o informaci žádá Žádost o poskytnutí informace se podává
ústně, tj osobní návštěvou na příslušném orgánu nebo dotazem provedeným pomocí telekomunikačního zařízení nebo písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací. Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.
Co musí písemná žádost obsahovat označena („žádost dle informačního zákona“; „žádost dle z. č. 106/1999 Sb.“; „žádost dle zákona o svobodném přístupu k informacím“, apod.), tj., že se žadatel domáhá poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb. musí v ní být určeno, kterému povinném subjektu je určena, musí obsahovat u fyzické osoby: jméno, příjmení, datum narození, adresu trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy trvalého pobytu nebo bydliště a u právnické osoby: název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla, která žádost podává. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. je-li žádost učiněna elektronicky, musí být podána prostřednictvím elektronické adresy podatelny povinného subjektu, pokud ji povinný subjekt zřídil. Pokud elektronické adresy podatelny nejsou zveřejněny, postačí podání na jakoukoliv elektronickou adresu povinného subjektu. musí z ní být patrno o jakou informaci se žádá. neobsahuje-li žádost uvedené údaje, povinný subjekt posoudí ve smyslu ust. § 14 odst. 5 zákona žádost a: brání-li nedostatek údajů o žadateli podle odstavce 2 postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží, v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti, v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli, Jaký bude postup povinného subjektu Pokud povinný subjekt žádosti, byť i jen zčásti, nevyhoví, vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, popřípadě o odmítnutí části žádosti (dále jen "rozhodnutí o odmítnutí žádosti"), s výjimkou případů, kdy se žádost odloží. Povinný subjekt žádost odloží, pokud: se požadované informace nevztahují k jeho působnosti a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli, bránil nedostatek údajů o žadateli postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, povinný subjekt vyzval žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil, avšak žadatel nevyhověl této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení. Nevydá-li povinný subjekt rozhodnutí o odmítnutí žádosti, nebo pokud povinný subjekt žádost neodloží, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění. Co když povinný subjekt žádosti nevyhoví pokud povinný subjekt, byť i jen z části, nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které se doručí do vlastních rukou žadatele proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti může podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení Komu se odvolání posílá odvolání se podává u subjektu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti Kdo o odvolání rozhodne o odvolání rozhoduje orgán (příslušný krajský úřad), který je nejblíže nadřízeným povinného subjektu, který rozhodnutí vydal ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání tím, kdo rozhodnutí vydal proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu. |
10. Příjem podání a podnětů |
Příjem podání a podnětů se shodně řídí bodem 9. těchto Povinných informací. Další informace o možných postupech podání naleznete na https://portal.gov.cz/sluzby-verejne-spravy/ . |
11. Předpisy |
- |
11.1 Nejdůležitější používané předpisy |
Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž škola ve věci poskytování informací rozhoduje Ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů. Ústavní zákon č. 2/1993 Sb., o vyhlášení LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD jako součásti ústavního pořádku České republiky. Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů. Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů. Zákon č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů. Úplné znění právních předpisů je dostupné na http://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/ |
11.2 Vydané právní předpisy |
Základní škola nevydává právní předpisy. |
12. Úhrady za poskytování informací |
- |
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací |
Organizace je oprávněna požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady.
Informace jsou poskytovány zdarma. |
12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací |
Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností. |
13. Licenční smlouvy |
- |
13.1 Vzory licenčních smluv |
V současné době nejsou pro Základní školu Rozvadov poskytnuty žádné vzory licenčních smluv. |
13.2 Výhradní licence |
V současné době nejsou pro Základní škola Rozvadov poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. |
14. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím |
Výroční zpráva dle zákona 106/1999 Sb. za rok 2022 (vloženo 15.2.2023) |
Tímto dokumentem vám poskytujeme informace o vašich právech souvisejících se zpracováváním vašich osobních údajů. Při zpracovávání osobních údajů se řídíme právními předpisy, zejména nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR) platného od 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 s nabytím účinnosti od 25.5.2018. Zpracovávání osobních údajů probíhá vždy pouze v rozsahu daném konkrétní službou nebo účelem zpracování.
Správcem vašich osobních údajů je:
Níže se dozvíte, jak budeme zpracovávat Vaše osobní údaje s ohledem na Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen GDPR).
Evidence ve školní matrice
Evidence úrazů v knize úrazů
Vedení záznamů (v třídní knize) o poskytovaném základním vzdělávání
Uchování zprávy a doporučení k poskytnutí podpůrných opatření pro vzdělávání ve škole, pokud je doporučení ve škole uplatněno
Žádost o přijetí k základnímu vzdělávání a rozhodnutí ředitele
Žádost o přestup do školy
Žádost o odklad povinné školní docházky a rozhodnutí ředitele o povolení odkladu
Posudek zdravotní způsobilosti (např. výuka plavání, škola v přírodě)
Podání žádosti o uvolnění žáka z vyučování
Podání žádosti o uvolnění z výuky tělesné výchovy a rozhodnutí ředitele o tomto uvolnění
Žádost o zahájení, rozhodnutí o povolení či ukončení individuálního vzdělávání
Protokol o zkoušce pro individuální vzdělávání a o komisionálním přezkoušení
Záznamy z pedagogické diagnostiky žáka
Předávání informací o vzdělávání
Přihláška do školní družiny
Organizace vědomostních a uměleckých soutěží
Jmenný seznam účastníků pro organizaci zajišťující zájmové kroužky na škole, exkurze, organizátora vědomostních a uměleckých soutěží, testování žáků (např.Scio)
Prezentace školy a zachycení její historie
Distanční výuka
Testování žáků na Covid-19
Zpracování osobních údajů je dáno zákonnou povinností, oprávněným zájmem správce či informovaným souhlasem. Které údaje podléhají informovanému souhlasu (viz Informovaný souhlas).
Osobní údaje zpracovávané na základě zákonné povinnosti se předávají osobám pouze na základě zákonné povinnosti. Zveřejnění osobních údajů (např. fotografií, výtvarných děl) je ve smyslu GDPR také předání. V takovém případě bez Vašeho souhlasu zveřejňujeme pouze anonymizované údaje (nelze přidělit subjekt údajů k dílu, fotografii apod.). Při předávání (zveřejňování) osobních údajů žáka zpracovaných na základě informovaného souhlasu zákonného zástupce se řídíme uděleným souhlasem.
Délka zpracovávání a uchovávání osobních údajů získaných na základě zákonné povinnosti se řídí daným zákonem. Pokud v zákoně není uvedeno jinak, zpracovávají se údaje po nezbytně nutnou dobu.
Škola v rámci evidence osobních údajů v elektronické školní matrice, prezentace na webových stránkách školy společnostem:
Mgr. Michal Pilař IČO: 68255284
BAKALÁŘI software s.r.o. IČO: 27483045
Galileo Corporation s.r.o. IČO: 25448714
Sportovní zařízení města Tachova, p. o. IČO: 72052759
Přimdská sportoviště, p.o. IČO: 71294490
umožňuje subjektu údajů zjistit, zda a případně jaké údaje o jeho osobě Škola zpracovává, účel, právní základ, způsob a dobu zpracování a o příjemcích, kterým jsou osobní údaje zpřístupněny. Stejně tak má každý subjekt údajů právo na informaci o všech osobních údajích, které o něm Škola zpracovává. Tím by však neměla být dotčena práva ostatních (zejména právo na ochranu jejich osobních údajů, ale rovněž se může jednat o ochranu duševního vlastnictví či obchodního tajemství), případně ohrožena národní bezpečnost. Subjekty údajů také mají být informováni o tom, zda jsou jejich osobní údaje využívány k automatickému rozhodování nebo profilování.
umožňuje subjektu údajů dožadovat se nápravy v případě, kdy zjistí, že evidované údaje jsou nesprávné, nepřesné nebo neúplné. Škola musí v případě oznámení zajistit provedení opravy bez zbytečného odkladu.
(neboli právo být zapomenut) umožňuje subjektu údajů požadovat odstranění svých údajů z evidence Školy, pokud nastane některý z těchto případů:
V případě uplatnění práva na výmaz je subjekt údajů oprávněn požadovat výmaz všech výskytů a odkazů na jeho osobní údaje ve všech kopiích.
ukládá Škole omezit zpracovávání osobních údajů občana z následujících důvodů:
umožňuje subjektu údajů ohradit se proti zpracování jeho osobních údajů založenému na oprávněném nebo veřejném zájmu Školy. V případě námitek subjektu údajů má Škola povinnost ověřit a řádně zdůvodnit, zda oprávněné či veřejné zájmy převažují nad zájmy subjektu údajů na ochraně jeho osobních údajů.
umožňuje subjektu údajů získat své osobní údaje ve strukturované strojově čitelné podobě. Rovněž může požadovat, aby tyto údaje byly předány přímo jinému správci, pokud je to (technicky) možné a proveditelné. Právo se však uplatní pouze v případech, kdy je zpracování osobních údajů založeno na souhlasu či smlouvě.
Máte právo podat stížnost u dozorového úřadu (Úřad pro ochranu osobních údajů), pokud se domníváte, že při zpracování vašich osobních údajů došlo k porušení pravidel ochrany osobních údajů.
elektronickým podáním:
osobně v ředitelně školy (písemná žádost, občanský průkaz)
Lhůta na zpracování žádosti činí 30 dní ode dne přijetí žádosti. Lhůtu lze ve výjimečných případech prodloužit až o 60 dní, zejména z důvodu komplexnosti a obtížnosti případu, o čemž musí být subjekt údajů ze strany správce údajů informován, včetně důvodu prodloužení.